Sexy even without muscles

Hier kommt alles rein was nicht in die anderen Kategorien passt.

Sexy even without muscles

Beitragvon Emily » 30.07.2009, 15:15

Most of them do not have a six-pack, muscular arms, and a body in their prime, nevertheless, they are hot, hot, hot and charismatic.

Most of them do not have a six-pack, muscular arms, and a body in their prime, nevertheless, they are hot, hot, hot, charismatic and bigger men than those who try to catch the ladies with a waxed chest. In case you have not guessed it yet, we are talking about a group of nearly extinct charismatic men.

Apart from being actors, who do their job splendidly, they attract like magnets. These guys look the way real men ought to look like.

...

Scorching Brit Ralph Fiennes, whom we had the privilege of seeing in the “English Patient”, “Schindler`s List” or the “Reader”, is simply breathtaking. Fiennes is not exactly a sweet child, a fact not widely known. In 2007, he flew to India as UNICEF`s ambassador for HIV awareness, but he did not miss out on unprotected sex with a 38-year-old flight attendant on board. To make matters worse, only a month after this event, Fiennes would not let the guests of a luxurious Belgian hotel sleep. He was “having fun” with four women until 5 a.m. In a swimming pool, of course.


http://www.javno.com/en-bestseller/photo--hollywoods-most-charismatic-men_272635
Es gibt Augenblicke im Leben,da hört die Welt für einen Moment auf sich zu drehen, und wenn sie sich weiterdreht, ist nichts wie es war.
Emily
Chris' Zimmermädchen
Chris' Zimmermädchen
Benutzeravatar
 
Beiträge: 112
Registriert: 30.06.09
Wohnort: Hessen

Re: SEXY EVEN WITHOUT MUSCLES

Beitragvon Persephone Rex » 30.07.2009, 16:21

Das ist ein interessanter Artikel. Benicio Del Toro ist vor Javier Bardem mein heimlicher Favorit, ich finde ihn atemberaubend attraktiv. :oops: Schön, dass Fiennes auch bei ist, der Hinweis auf sexuelle Gerüchte war zwar unpassend, die Liste ist dennoch wirklich gelungen.
Persephone Rex
Almásys K
Almásys K
Benutzeravatar
 
Beiträge: 294
Registriert: 02.07.09
Wohnort: London

Re: SEXY EVEN WITHOUT MUSCLES

Beitragvon Emily » 31.07.2009, 14:13

Zu meinen Favoriten zählen außer Ralph natürlich :love: noch Joaquin Phoenix und Viggo Mortensen.An John Malkovich finde ich ehrlich gesagt überhaupt nichts.
Es gibt Augenblicke im Leben,da hört die Welt für einen Moment auf sich zu drehen, und wenn sie sich weiterdreht, ist nichts wie es war.
Emily
Chris' Zimmermädchen
Chris' Zimmermädchen
Benutzeravatar
 
Beiträge: 112
Registriert: 30.06.09
Wohnort: Hessen


Zurück zu Ralph - Allgemein

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste

cron