CBC über Ralphs erstes Projekt als Regisseur (2006)

Hier findet ihr alte Interviews und Berichte von Ralph.

CBC über Ralphs erstes Projekt als Regisseur (2006)

Beitragvon AmonFan » 11.04.2006, 11:36

April 10, 2006 (from CBC News)

Rankin tapped to host Hollywood film shoot

Rankin Inlet has beat out Churchill as the location for a possible feature film. British actor Ralph Fiennes was in the Kivalliq community on Friday, scouting out locations for the love story Snow Country. "You know, at first Churchill, ... we were trying to make that work, but it was clear that Rankin would be much, much better for the purposes of this story," says Nicky Rohl, the film's script writer. Snow Country would be Fiennes's debut as a director. However, the project is still in the preliminary stages. The movie is a love story between an Inuk girl and a white man, set in the 1950s. The plan is to film in Winnipeg and Rankin Inlet next April. Rohl says he was interested in Chesterfield Inlet as well but won't have time to visit the area on this trip. However if the film goes ahead, local filmmakers will work on the project. They are on the lookout for a young Inuk to play the lead role.
Bild
Hinweis: Falls in gewissen Gesprächsrunden einfach mal der Sinn fehlt, dann war es der Edit-Button!!!!
AmonFan
Ralphs Sonnenschein
Ralphs Sonnenschein
Benutzeravatar
 
Beiträge: 4675
Registriert: 10.02.06
Wohnort: Germany

Beitragvon Dolarhyde » 11.04.2006, 16:58

heißt also, dass wir nächstes jahr im april nach canada fliegen. ok, ist notiert. 8)
Bild
Dolarhyde
I'm the dragon
I'm the dragon
Benutzeravatar
 
Beiträge: 7975
Registriert: 10.02.06

Beitragvon AmonFan » 16.04.2006, 20:21

ja der kleene hält uns ganz schön auf trap!!!! :lol:
Bild
Hinweis: Falls in gewissen Gesprächsrunden einfach mal der Sinn fehlt, dann war es der Edit-Button!!!!
AmonFan
Ralphs Sonnenschein
Ralphs Sonnenschein
Benutzeravatar
 
Beiträge: 4675
Registriert: 10.02.06
Wohnort: Germany

Beitragvon reana » 17.04.2006, 02:23

will eh schon lange mal nach canada. wenn sie in vancouver drehen, habe ich sogar eine bleibe.

bin mal gespannt, ob das irgendwie funktioniert. würde ihm wünschen, dass es klappt.
The sun will always shine on me!

The only all-in-one package:
Sugar, spice and eyes!
reana
Lennys Eis-am-Stiel
Lennys Eis-am-Stiel
Benutzeravatar
 
Beiträge: 877
Registriert: 23.03.06

Beitragvon AmonFan » 17.04.2006, 13:13

ja ich würds ihm auch wünschen aber irgendwie habe ich ihn vor der kamera lieber also da wo ich ihn auch sehen kann!!!!
Bild
Hinweis: Falls in gewissen Gesprächsrunden einfach mal der Sinn fehlt, dann war es der Edit-Button!!!!
AmonFan
Ralphs Sonnenschein
Ralphs Sonnenschein
Benutzeravatar
 
Beiträge: 4675
Registriert: 10.02.06
Wohnort: Germany


Zurück zu Ralph - Archiv

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste